Vragen en antwoorden

 

  • Vraag 1: Hoe sluit ik mijn kassa op de juiste manier aan?
  • Antwoord 1: Door het stappenplan te volgen kunt u de kassa op de juiste manier aansluiten en installeren.
  • Vraag 2: Mijn kassa geeft aan dat hij geen verbinding kan maken met het internet, heb ik een internet verbinding nodig om te werken met de kassa?
  • Antwoord 2: U heeft geen internetverbinding nodig om te kassa te gebruiken maar wel om de licentie te behouden. Dit betekent dat u tenminste één keer per maand de kassa een dag moet verbinden met het internet om uw licentie te verlengen. Wanneer dit niet gebeurt krijgt u na ongeveer drie weken een melding dat u uw kassa moet verbinden met internet.
  • Vraag 3: Waar kan ik deze kassa zoal kopen?
  • Antwoord 3: U kunt deze kassa  kopen via een van de vestigingen van de Sligro of bij een van de vele Staples vestigingen bij u in de buurt.
  • Vraag 4: De installatietijd is 4 uur per kassa, maar wat als een installatie meer tijd kost omdat er bijvoorbeeld extra kabels getrokken moeten worden?
  • Antwoord 4: Meer tijd voor een installatie kan gebeuren. U kunt er vanuit gaan dat wanneer een installatie meer tijd gaat kosten dat uw installateur dit van te voren aangeeft. Wanneer u zelf al voorziet dat een installatie meer tijd zou kunnen kosten besprek dit dan direct met uw installateur. Hij kan u ook vertellen wat de eventuele extra kosten hiervan zijn.
  • Vraag 5: Ik wil graag service buiten kantoortijden zoals bijvoorbeeld in het weekend, kan dit?
  • Antwoord 5: Jazeker, u kunt dit aangeven bij het registreren. Bent u al geregistreerd, dan kan dit via het servicenummer of via uw dealer aangevraagd worden.
  • Vraag 6: De prijzen die worden genoemd, zijn die inclusief of exclusief BTW?
  • Antwoord 6: Alle prijzen op de website zijn exclusief BTW.
  • Vraag 7: Ik wil graag dat mensen ook met PIN kunnen betalen, kan dat ook op mijn kassa?
  • Antwoord 7: Jazeker, uw kassa is uit te breiden met een pinkoppeling en pinapparaat, dit kunt u regelen via uw dichtstbijzijnde dealer. Bekijk onze pagina met uitbreidingsmogelijkheden voor meer details.
  • Vraag 8: Kan ik ook een extra printer voor in de keuken aansluiten op mijn kassa?
  • Antwoord 8: Jazeker, u kunt dan per artikel in de kassa aangeven of dit voor de keuken bestemd is. Zo gaan alleen de bonnen naar de keuken voor de artikelen die daar daadwerkelijk gemaakt worden. Maak een afspraak met een dealer om dit voor u in orde te maken.
  • Vraag 9: In de toekomst wil ik ook graag de bestellingen van het terras opnemen met een PDA of handheld, kan dit ook met mijn kassa?
  • Antwoord 9: Dit is geen enkel probleem, vraag uw dealer naar een vrijblijvende offerte. U kunt ook voor advies bij uw dealer terecht, hij weet precies wat een dergelijke uitbreiding inhoudt. Bekijk onze pagina met uitbreidingsmogelijkheden voor meer details.
  • Vraag 10: Hoe zet ik het piepje bij iedere scherm-aanraking uit?
  • Antwoord 10: Ga naar Start → Programs → PenMount Windows Universal Driver → Utility → PenMount Control Panel. Dubbelklik op het icoontje: PenMount 6000 USB en ga naar het tabblad Setting. Daar kunt u het vinkje bij ‘Beep Sound’ weghalen om het geluid uit te zetten.